wtorek, 8 lipca 2014

Agnieszka zdobyła Czupel!

Mamy zdobyty piąty szczyt z Korony Gór Polski! Tylko w jeden weekend tempem błyskawicy Agnieszka Kotlarek-Kiedrowska zrobiła 1200km zaliczając Gorce i Beskidy i Tatry i Pieniny. Czupel okazał się pretekstem do tego by zobaczyć kawał pięknej Polski!




"CZUPEL dał mi w kość i do wiwatu ostro. Dojechaliśmy do miejscowości Czernichów - przepiękne miejsce, miasteczko malownicze jak w Alpach. Podejście niebieskim szlakiem jest strome, kamieniste i koślawe - coś jakby koryto wyschniętego potoku. Całe szczęście, że prowadzi przez las, jest pięknie wokoło i cienia nie brakuje Wspinając się trafiliśmy na szczyt Rogacz 828 m n.p.m. myśląc z odległości, że to TO, no ale wiadomo Czupel robi psikusy kilkukrotnie w drodze na czubeczek Nie poddałam się jednak, chociaż miewałam głupie myśli i wreszcie dotarłam!!! 933 m n.p.m. a drogi ładnych parę kilosów stromo, kręto i trudno. Jestem z siebie dumna. Kondycja nijaka, lęk wysokości, bóle - wszystko to nie ważne w obliczu widoków i satysfakcji, że rakowi pokazałam gdzie go mam!"
Agnieszka! JESTEŚ NIESAMOWITA! :)