wtorek, 22 października 2013

AFRYKA DZIKA jeździ dla Roberta


Bohater dnia – Robert.
Afryka Dzika jedzie dla niego. Klikajcie, rozsyłajcie. Dla RobertaJ

Kup teraz: http://allegro.pl/rower-afryka-dzika-i3644163325.html


Kilka słów o mnie? Mieszkam w Dobrem woj. kujawsko-pomorskie. Mam 43 lata. Interesuję się sportem i motoryzacją. Moja pasja to samochody. Czytam dużo informacji na ten temat. Nawet sam lubię remontować i przeglądać stan techniczny samochodów. Jestem odpowiedzialny, sumienny i pracowity. Nie poddaję się tak szybko bez walki. Zawsze szukam jakiegoś dobrego wyjścia z danej sytuacji.
Jak zaczęła się choroba? Pierwsza diagnoza, którą postawili lekarze była błędna. Stwierdzili, że to guz ślinianki. Miałem robione wszystkie badania w tym kierunku i ustalaną datę operacji. Jednak przed operacją postanowiłem skonsultować się jeszcze z innym lekarzem w Warszawie. Tam pani doktor stwierdziła, że to nowotwór krtani (nieoperacyjny) z przerzutami do węzłów chłonnych. Powiedziała, że gdyby zrobiono mi operację na guza ślinianki stałaby się tragedia. Zastosowano radioterapię i chemię ambulatoryjnie, gdyż nie było miejsca w szpitalu. Nie mogłem dłużej czekać, ponieważ choroba bardzo szybko postępowała. Zaaplikowano mi 35 zabiegów w postaci radioterapii i 7 chemii. Leczenie ambulatoryjne dla zwykłego człowieka, który dojeżdża 100 km w jedną stronę jest bardzo kosztowne, ale tonący brzytwy się chwyta. Być może, że po tym leczeniu będzie konieczna jeszcze operacja.
Marzenia do spełnienia? Największym moim marzeniem jest oczywiście to, abym wyzdrowiał. Chciałbym jeszcze długie lata spędzić razem z moją rodziną - żoną i córką:)
   
Szczegółowe informacje dotyczące aukcji znajdą Państwo na stronie: https://www.facebook.com/RaknRolling

Szczegółową specyfikację roweru można znaleźć pod adresem: http://www.rowerymerida.pl/produkt563/crossway-40-v-rower-merida.html