wtorek, 11 grudnia 2012

Rak'n'Rollerzy - Małgorzata Ciszewska-Korona - etap Casablanka - Agadir


Jestem agentem 007 z licencją na zabijanie RAKA!!!! Nazywam się Małgorzata Ciszewska-Korona. Brałam udział w dwóch akcjach: w 2004 r. rozwaliłam pierwszego raka na kawałki, a w 2011 nastąpił drugi atak i trrach!Przeciwnik leży na łopatkach! Teraz zamierzam go rozjechać, wyrolować i pokazać mu FAKA. A zrobię to pokonując 7. etap sztafety rowerowej - całe 500 km w 9 dni.
A po co to robię? Chcę pokazać sobie, rodzinie, światu a przede wszystkim tym, którzy zmagają się z chorobą, że Rak to wyzwanie, a nie wyrok. Życie jest trudne, ale przez to bardzo CIEKAWE. MAM OGROMNY APETYT NA ŻYCIE I KOCHAM TO ŻYCIE.
PS. Jestem ciekawą ludzi kobietą - świadomą swojej kobiecości, matką, żoną, wolontariuszką, przyjaciółką i zwariowaną cyklistką. Przejażdżką Aston Martinem - nie pogardzę.