piątek, 9 listopada 2012

Rak'n'Rollerzy - Ania Iwasiuta-Dudek

Ania dołączyła do wyprawy na początku tego tygodnia zupełnie niespodziewanie, zarówno dla nas jak i dla siebie:) Pokazała jak się żyje rak'n'rollowo!!!! W ciągu kilku godzin podjęła decyzję i z toną entuzjazmu wykrzyknęła przez telefon "Tak, jadę!!!". Ja tam ją uwielbiam:) Przeczytajcie co mówi sama o sobie. A przede wszystkim trzymajcie kciuki, bo już jutro Ania przejmie pałeczkę i pojedzie aż do Barcelony:


Ania o sobie:

Jestem aktorką, teatr jest moją pasją. Do zeszłego roku był najważniejszą przestrzenią w moim życiu, teraz jest równo-ważny;) ....

... bo Mam najwspanialszego męża, który daje mi siłę i uczy codziennie Miłości i tego że można codziennie na nowo się zakochać:) 

Mam marzenia, które są dla mnie początkiem realizacji celu i dzięki nim moje życie jest takie jak chcę:) 

Jestem wdzięczna za chorobę, bo pozwoliła mi zacząć nowe, piękne, pełne spełnienia życie.

Kocham podróże, zapachy, smaki i kolory, filcuje, śpiewam, piszę teksty, bajki, robię stylizacje do sesji fotograficznych. 

Uwielbiam szpinak i tatuaże:) 

Marzę o motocyklu, Indiach, licencji pilota i subaru foresterze żeby przejechać cały świat;) 

                                                                         jestem z wzajemnością zakochana w życiu;)