poniedziałek, 26 listopada 2012

Rak'n'Rollerzy - Basia Niewiadomska


Basia już jedzie i  pokazuje wszem i wobec co myśli o raku i gdzie jego miejsce ... a my kibicując jej i podziwiając przeokrutnie za odwagę, siłę i moc, przedstawiamy, Basię w kilku słowach:

 Mam 44 lata, jestem graficzką i ilustratorką, mamą prawie czteroletniej Ruty. W ubiegłym roku usunięto mi raka jelita grubego. Przeszłam półroczną chemioterapię. Pomysł na akcję wydał mi się integrujący, motywujący i dodający sił! Bardzo chciałam wziąć w niej udział, bo już sama myśl o takiej możliwości działa uzdrawiająco.

Więcej o Basi, znajdziecie o tu: http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,114377,12907492,Jestem_zdrowa__Teraz_jade_rozjechac_raka.html?as=1&startsz=x%3Futm_source%3Dfacebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Wysokie_Obcasy

Basia, dajesz!
Powodzenia!!!!:)